Organisatietalent

Het organisatietalent dat wij zoeken, houdt van bijeenkomsten en wil faciliteren dat mensen elkaar kunnen ontmoeten.

We organiseren events door het hele land. Je zoekt, met beperkt budget, geschikte locaties, opties voor catering en stemt dit af met diverse anderen in team EZI. Door jou beschikt de secretaris tijdig over de juiste informatie, en weten sprekers over welke ondersteuning (microfoon/ laptop/ beamer etc) ze kunnen beschikken.

Je hebt aantoonbaar ervaring (en plezier in) het zelfstandig organiseren van bijeenkomsten; werkbezoeken of events in grote zalen; op verzoek van bedrijven of op initiatief van de inhoudelijk experts van team EZI of een regionale EZI linking pin - jij geniet van het bijeen kunnen brengen van mensen.

Op de locatie zelf help je evt. mee met het klaarzetten van stoelen, een kan water, microfoon check, banners, of het maken van foto's tijdens het event.

Tijdens de bijeenkomst treed je mede op als gastheer/ -vrouw.

We hebben als open netwerk veel bezoekers die nog niemand uit het netwerk kennen; jij laat mensen zich meteen thuis voelen op onze bijeenkomsten. Je geeft hen mogelijk een badge en informeert hen over het programma.

Na afloop zorg je er, samen met het team voor, dat de locatie er weer netjes uit ziet.

We bieden je een enthousiast team en interessant (zakelijk) netwerk. Je draagt bij aan een professionele uitstraling van het netwerk. Verder is EZI een ideaal platform en biedt deze organisatorische rol een ideale mogelijkheid om jezelf te presenteren zodat je een divers netwerk van politici, bestuurders en bijvoorbeeld ondernemers opbouwt.

Ben je enthousiast geworden?! Mail ons dan een bericht met motivatie naar: secretaris@ezi.vvd.nl
We zullen binnenkort een nieuwe kennismakingsbijeenkomst organiseren. In dat geval komt hier een deadline te staan voor het inzenden van berichten. We zien je bericht echter nu al graag tegemoet!
Bedankt!