Linking pin(s)

Vanwege de nieuwheid van de netwerkstructuur merken we dat er vooral op regionaal gebied nog veel kansen m.b.t. samenwerking zijn.
Wij willen bijeenkomsten, vanzelfsprekend gelieerd aan thema’s van het Ministerie van EZK, door heel Nederland organiseren.

Dit kan zijn: het betrekken van Kamerleden bij actuele (EZK) onderwerpen die soms regio specifiek zijn en in Den Haag bekend zouden moeten zijn; of juist bedrijvigheid dat op regionaal niveau plaatsvindt, maar de status van landelijk rolmodel verdient.
Specifieke innovaties van ondernemers – die vervolgens tegen wetgeving aanlopen in het uitrollen van hun model; werkgevers die willen groeien, maar te maken krijgen met wetgeving m.b.t. grensregio’s; algemene zorgen van bijvoorbeeld ondernemers die graag eens het gesprek aan gaan met een Kamerlid te komen tot begrip of oplossingen.
Of gewoon een event in jouw provincie omdat we nou eenmaal door heel Nederland events willen houden.

Hoe komen we structureel aan dit soort informatie of locaties? Via jou!

Je bent assertief en een echte netwerker. Je onderhoudt graag contacten met mensen. Het is voor deze functie essentieel dat je bekend bent met de structuur van de VVD.
Je bent creatief en denkt mee met zowel de vragen en behoeftes van (Kamerleden van) EZI, als de vragen en behoeftes vanuit lokale of regionale netwerken, politici of lokale MKB organisaties.

We willen graag dat mensen op een laagdrempelige manier contact hebben met “Den Haag” en andersom dat onze politici op de hoogte gebracht worden van de praktische gevolgen van Haagse politieke besluiten.

Met die bijeenkomsten bemiddel je niet alleen; indien nodig ben je ook in staat om een event mede te organiseren of als gastheer/-vrouw aanwezig te zijn.
Misschien is linking pin een goede naam, misschien past account manager voor de regio beter. We hopen dat je de strekking begrijpt en zin hebt om je actief in te zetten voor EZI.
Tijdsindicatie: afhankelijk van het organiseren van een event in jouw regio, enkele uren per week. I.v.m. het opbouwen van bekendheid en toegevoegde waarde van het netwerk in jouw regio, gaan we uit van een commitment van ongeveer 2 jaar.

We bieden je een enthousiast team en interessant (zakelijk) netwerk. Je draagt bij aan een professionele uitstraling van het netwerk. En verder is EZI een ideaal platform en deze linking pin rol, een ideale mogelijkheid om jezelf te presenteren zodat je een divers netwerk van politici, bestuurders en ondernemers opbouwt.

Ben je enthousiast geworden, in deze, of in 1 van de andere "vacatures"?!
Dan hopen we dat je ons een mail stuurt,
secretaris@ezi.vvd.nl, met daarin je motivatie, en niet te vergeten: de provincie waarin je woont.

We zullen binnenkort een nieuwe kennismakingsbijeenkomst organiseren. In dat geval komt hier een deadline te staan voor het inzenden van berichten. We zien je bericht echter nu al graag tegemoet!
Bedankt!