CYBERSECURITY - NL cybersecure: a safe place to do business?

Cybersecurity is in rap tempo prominent onderwerp geworden, mede n.a.v. recente incidenten. Nederland is een uitgesproken open economie en behoort tot de top in de wereld als het gaat om toegang tot snel internet en digitalisering.

Nederland is daarmee tevens potentieel kwetsbaar. Hoewel NL vooralsnog nr. 7 staat in de Global Cybersecurity Index (GCI 2017) van de International Telecommunications Union (ITU).

Deze interactieve bijeenkomst brengt experts, wetenschap én politici samen om het onderwerp te benaderen vanuit het perspectief van Economische Zaken: wat moet de overheid doen of laten om te zorgen dat Nederland een 'safe place to do business' is, én blijft!

Tweede Kamerleden Ockje Tellegen (Veiligheid, AIVD, cybersecurity),  Jan Middendorp (ICT, rijksdienst) en Erik Ziengs (economische zaken, ondernemerschap) zullen reflecteren op het thema, de sprekers, en uw input!

We zijn trots de volgende sprekers te kunnen aankondigen:

- Inge Philips-Bryan - hoofd Cyber Risks Services Deloitte, eerder verantwoordelijk voor cybercriminaliteit bij de AIVD

- René de Vries - (Rijks)havenmeester Rotterdam, Port Security Officer en Port Cyber Resilience Officer

- Linda Porter - hoofd Corporate Security VodafoneZiggo; voormalig hoofd Digital and Corporate Investigations Vodafone UK, voormalig lid National Criminal Intelligence Service & Europol

- Prof. Dr. Lokke Moerel - professor Global ICT Law, Tilburg University; Advocaat global data privacy & security Morrison & Foerster, Berlijn; lid Nederlandse Cyber Security Raad

De bijeenkomst is gratis en open voor niet-VVD! Neem dus introducees mee of wijs anderen op deze bijeenkomst. Bedankt!

Aanmelden is noodzakelijk en kan via deze knop:
Eventbrite - CYBERSECURITY - NL Cybersecure: A safe place to do business?

Onze bijeenkomst vindt plaats in de Cyber Security Week: 25 - 29 September 2017. Klik hier voor het programma van dit overkoepelende event. Wij willen u er graag op attenderen dat er aansluitend op onze bijeenkomst een netwerkevent borrel gepland staat in Atrium City Hall, zie: Network event at City Hall