Expertsessie Aanbesteden

Als voorbereiding op het AO Aanbesteden waarin de Aanbestedingswet uit 2012 geëvalueerd zal worden en aandacht besteed wordt aan de Actieagenda Beter Aanbesteden, vraagt Tweede Kamerlid Martin Wörsdörfer het Thematisch Netwerk EZ & Innovatie om input. Wij hopen je op 17 mei te zien om die input aan hem te geven.

Op donderdag 17 mei 2018 houden we een expertsessie over de Aanbestedingswet. De bijeenkomst begint uiterlijk om 19:30 uur en duurt waarschijnlijk tot 21:30 uur.
Ivm de beveiliging van de Tweede Kamer, vragen we je om je om 19:00 uur aan te melden bij de ingang aan Lange Poten 4, Tweede Kamer, Den Haag.

We nodigen voor deze bijeenkomst geen inleiders uit. Het is daarmee een discussie met Tweede Kamerlid Martin Wörsdörfer die geleid zal worden door Joep Stassen/ Karin Thomas. De Tweede Kamer zal op 24 mei een Algemeen Overleg (AO) houden over dit onderwerp. Zie ook: www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/commissievergaderingen

Martin Wörsdörfer heeft specifiek om deze bijeenkomst gevraagd als voorbereiding op dat AO, en heeft de volgende vragen aan ons:

·         Hoe ziet de praktijk van het aanbesteden eruit?

·         Welke concrete verbeteringen zijn wenselijk?

·         En hoe borgen we de uitvoering van de actie-agenda?

Deelname aan deze expertsessie staat je vrij, maar is niet vrijblijvend: we verwachten dat je je gedegen op het onderwerp hebt voorbereid en actief bijdraagt aan deze expertsessie.
Je hoeft geen lid van VVD te zijn om deel te nemen aan deze discussie. Mocht je geen lid zijn of anderen kennen die geen lid zijn, maar wel hun ervaring willen delen met ons mbt Aanbestedingen: van harte welkom! We benadrukken graag wens om input van het MKB
.

Documenten ter voorbereiding vind je op deze pagina. Houd deze site in de gaten voor de laatste updates, zowel mbt de inhoud van het programma als aanvullende documenten.

We zien je heel graag op donderdag 17 mei!

Let op! Je dient je vooraf aan te melden voor deelname aan deze expertsessie, door middel van inschrijving op mijnvvd. NB. Deze link werkt ook voor niet-VVD-leden. Je kunt hier een account aanmaken - je wordt hiermee géén lid van de VVD.
Ivm het doorgeven van je gegevens aan de beveiliging sluit de inschrijving op: maandag 14 mei 2018 óf eerder - wanneer de zaal eerder vol is. Meld je dus tijdig aan om zeker van een plaats te zijn.

NEEM NAAR DE TWEEDE KAMER ALTIJD JE LEGITIMATIEBEWIJS MEE!