Noodpakket voor banen en economie

Het kan u niet ontgaan zijn dat er een noodpakket voor banen en economie gepresenteerd is als reactie op de extreme situatie vanwege de bestrijding van het coronavirus. Wij zijn blij dat we vanwege goed financieel beleid in voorgaande jaren, er nu als land financieel zodanig goed voor staan, dat er buffers zijn om aan te kunnen spreken. Wij zijn dankbaar dat het kabinet zo snel heeft gehandeld en een pakket heeft neergelegd waarbij voor iedereen, in moeilijkheden, een tegemoetkoming geboden wordt.

Ivm het coronavirus heeft de KvK een speciale nieuwsbrief voor ZZP'ers opgesteld.

Lees deze hier
Tevens is er samen met diverse partners een Coronaloket voor ondernemers opgezet, met ook een telefoonnr. 0800 2117.
Voor meer informatie over de compensatieregeling getroffen sectoren, belt u met RVO: 088 04 22 500.
Informatie voor zzp'ers m.b.t. de Tijdelijke Overbruggingsregeling Zelfstandig Ondernemers (Tozo) vindt u op de website van De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG)
Hopelijk helpt dit u een klein beetje verder.

We waren achter de schermen bezig met het organiseren van een MKB bijeenkomst in het kader van input voor het verkiezingsprogramma. Op dit moment kunnen we vanzelfsprekend geen fysieke bijeenkomsten organiseren. Info daarover volgt indien we meer weten.

We zullen deze ontwikkelingen meenemen in toekomstige bijeenkomsten.
Voor nu wensen we u echter vooral heel veel sterkte en succes met het ondernemen, uw bedrijf, uw baan. En nog belangrijker: doe voorzichtig en blijf gezond.