EZI: GEEN bijeenkomsten t/m 6 APRIL

Update 23 maart
In de persconferentie is gemeld dat er geen bijeenkomsten mogen plaats vinden tot 1 juni. Vanzelfsprekend houden wij ons hier dan aan. Echter, wij moeten nu intern afstemmen wat dit betekent voor mogelijkheden voor het aanleveren van input voor het verkiezingsprogramma. Indien er meer bekend is, verneemt u dit zo spoedig mogelijk van ons, o.a. via deze website, maar vervolgens ook per mail. Meld u aan als EZI lid, dan ontvangt u onze berichtgeving automatisch.

Wij wensen u in deze ongewisse situatie allen veel gezondheid, sterkte en wijsheid toe.
En hopen u snel weer, in goede gezondheid, te kunnen verwelkomen op bijeenkomsten.

Update 18 maart
Het beleid van VVD omtrent bijeenkomsten, kunt u HIER vinden.

Update 16 maart
VVD landelijk heeft bovenstaand bericht uitgebracht; wij hebben echter ook een event van de TeldersStichting op 6 april aangekondigd. Ook dit event is tot nader order uitgesteld.

Update 12 maart 2020, 16:15u

Vanwege de ontwikkelingen omtrent de verspreiding van het coronavirus en de adviezen van het RIVM heeft VVD besloten om alle VVD-evenementen zowel lokaal, regionaal en landelijk af te gelasten tot ten minste 31 maart.
We blijven de ontwikkelingen nauw volgen, en handelen naar de adviezen van de experts (of strikter).

VVD landelijk heeft inmiddels via een mail iedereen op de hoogte gebracht van bovenstaand. Deelnemers die zich hebben aangemeld voor bijeenkomsten zullen een mail ontvangen als er een nieuwe datum bekend is. Vanzelfsprekend komen de bijeenkomsten in dat geval met aangepaste datum en zonder "coronavirus afbeelding" op de website met activiteiten.
Op dit moment wordt er echter nog niet eens gesproken over het prikken van nieuwe datums.

Bedankt voor uw begrip. We vinden het zelf ook erg jammer, maar gezondheid gaat natuurlijk voor.