Activiteiten

Ben je geïnteresseerd om deel te nemen aan een bijeenkomst? We hebben drie verschillende type events:

1. Expertsessies, dit zijn "rondetafelgesprekken" (ook digitaal) waarbij van alle deelnemers een gedegen voorbereiding verwacht wordt. Deze voorbereiding is het ingangsniveau voor de discussie die plaats zal vinden. Meestal zijn dit kleine groepjes.
  2. "Theateropstelling" (ook digitaal): dit zijn de (groter opgezette) bijeenkomsten waarbij wij sprekers uitnodigen om een thema in te leiden waarna we met elkaar in discussie kunnen gaan; we de sprekers vragen kunnen stellen. Het doel is vooral: betrekken en informeren.
  3. Werkbezoeken; hierbij gaan we op bezoek bij een organisatie en laten ons informeren over de impact van wet-& regelgeving op het bedrijf. Hierbij proberen we de casus altijd breder te trekken naar bijvoorbeeld: impact op de sector, impact op het type bedrijf/ bedrijfsgrootte/ familiebedrijven etc. En graag leren we ook van de organisatie: verwachte concurrentie, hoe staan we t.o.v. het buitenland etc.
    Mocht je een organisatie zijn die geïnteresseerd is om gastheer te zijn voor een werkbezoek, vernemen we het graag via: mail naar secretaris

NIEUW! zijn onze Open Koffies op de 3e donderdag van de maand. We starten hiermee op 18 november. En aan de hand van jullie opkomst & feedback kijken we of het een blijvend event wordt.

Voor alle activiteiten geldt dat ze zijn aangekondigd op onze activiteitenpagina. Hier vind je ook de documenten ter voorbereiding voor expertsessies. Tot snel!