NL cybersecure: a safe place to do business?

Cybersecurity is in rap tempo prominent onderwerp geworden. Recente incidenten hadden grote impact, zoals de Cyberaanval waarbij oa. terminals in de Rotterdamse Haven stil kwamen te liggen. Een goede reden om extra aandacht aan dit onderwerp te schenken!

Nederland is een open economie en behoort tot de top in de wereld als het gaat om toegang tot snel internet en digitalisering. Daarmee is Nederland tevens potentieel kwetsbaar. Hoewel we vooralsnog op nr. 7 staan in de Global Cybersecurity Index (GCI 2017) van de International Telecommunications Union (ITU).

Reden genoeg om een bijeenkomst over dit onderwerp te organiseren. Wij organiseren er een, maar The Hague Security Delta verzorgt van 25 - 29 september een gehele week aan events rondom dit thema. Voor het programma zie: Cyber Security Week

Thematische Netwerk EZ en Innovatie houdt haar bijeenkomst op woensdag 27 september. En wij brengen in een interactieve sessie experts uit het bedrijfsleven en wetenschap én politici samen om het onderwerp te benaderen vanuit het perspectief van Economische Zaken: wat moet de overheid doen of laten om te zorgen dat Nederland een 'safe place to do business' is, én blijft!

Wat vindt u belangrijk? Wat zijn uw zorgen? Wat wilt u onze Kamerleden mee geven? Zij zijn aanwezig, dus maakt u van deze gelegenheid gebruik om met hen in gesprek te gaan; tijdens het event of in de pauze/ borrel.

Zorg dat u dit event niet mist en meld u aan!
Meer info staat ook op onze
EZI activiteiten pagina

Eventbrite - CYBERSECURITY - NL Cybersecure: A safe place to do business?