Ondernemers Event: 'Investeren of potverteren'

In gesprek met Eric Wiebes en Erik Ziengs over wat belangrijk is voor Nederland en ondernemers. In diverse settings zullen er gesprekken zijn tussen ondernemers en Eric Wiebes. Ook u vanuit de zaal kunt meepraten en vragen stellen aan de huidige staatssecretaris van Financiën.

Ondernemers zijn de motor van onze economie. Het zijn ondernemers zoals u die telkens weer investeren in nieuwe ideeën en innovatie, die ons land steeds slimmer, duurzamer en welvarender maken. Jullie zorgen voor banen. De afgelopen jaren hebben we er gezamenlijk aan gewerkt om uit de financiële crisis te komen. De economie groeit weer en de VVD vindt het niet meer dan normaal dat iedereen nu gaat merken dat het beter gaat. Dat betekent dat we ondernemers in staat moeten stellen om in te spelen op de ontwikkelingen van de toekomst. Dat is de manier om te zorgen dat we de komende jaren nog meer mensen aan het werk krijgen én houden. Dat vraagt iets van de manier waarop we ruimte geven aan ondernemerschap. En hoe we bijvoorbeeld omgaan met innovatie en duurzaamheid. Wat is ervoor nodig om zoveel mogelijk ruimte te bieden aan nieuwe ideeën en ontwikkelingen? Staatssecretaris van Financiën Eric Wiebes wil hierover graag met u in gesprek op donderdag 9 maart in Amersfoort.

Het evenement vindt plaats in de bedrijfshal van POT Verhuizingen/Logistiek.

Vanaf 17.30 uur bent u van harte welkom om het gesprek aan te gaan met Eric Wiebes. Kamran Ullah zal de gespreksleider zijn deze avond. Naast Eric Wiebes zullen er korte gesprekken zijn met VVD-Kamerlid Erik Ziengs, ondernemer Hans Biesheuvel en diverse ZZP’ers en andere ondernemers. Natuurlijk is er aansluitend een borrel waar u kunt napraten en netwerken.

Wij begrijpen dat u hier graag bij aanwezig wilt zijn. Aanmelden kan via de link: https://vvd-ondernemersevent-2017.eventbrite.nl. Op locatie is voldoende ruimte om te parkeren.

Mocht u vaker in gesprek willen gaan met VVD politici: gevraagd & ongevraagd advies, en uw netwerk uitbreiden met andere ondernemende mensen. Meld u zich dan vrijblijvend aan als lid van het Thematisch Netwerk Economische Zaken en Innovatie: secretaris@ezi.vvd.nl . Tot ziens!