Waar kan ik me aanmelden?

Voor VVD leden via 'mijnvvd' en niet-VVD-leden, stuur een mail.

Voor VVD-leden: log in op mijnVVD.nl. Bij tab “Mijn Netwerken” klik je vervolgens in de linker kantlijn: Thematische Netwerken aan. Vervolgens verschijnt er een lijst met netwerken waar je al deel van uitmaakt, en -daaronder- overige Thematische Netwerken.

Vink: Thematisch Netwerk Economische Zaken & Innovatie aan, als je geïnteresseerd bent in thema's gelieerd aan het Ministerie van EZK: MKB, ondernemerschap, innovatie, energie, en macroeconomische vraagstukken. Een indicatie van onderwerpen, staat op onze website vind je ook hier: https://www.rijksoverheid.nl/ministeries/ministerie-van-economische-zaken-en-klimaat/onderwerpen

Voor VVD-leden is je aansluiten bij het thematische netwerk: gratis.

Natuurlijk nodigen wij ook niet-VVD-leden van harte uit om zich bij ons Thematisch Netwerk EZ & Innovatie (EZI) aan te sluiten! Kritische geluiden, input van experts en gewoon gezellige, maatschappelijk betrokken mensen, zijn altijd welkom! Voor 30 euro per jaar word je onze waardevolle EZI netwerkvriend

Je hebt dan (net zoals VVD-leden) toegang tot alle bijeenkomsten van het netwerk en je bijdrage komt rechtstreeks ten goede aan het netwerk zodat we veel evenementen kunnen (blijven) organiseren! Stuur een mail naar: VVDstrategie@vvd.nl en zij helpen je verder!

Ter info: een introductielidmaatschap VVD á 25 euro is op dit moment goedkoper dan een "lidmaatschap" van enkel een thematisch netwerk. (Je bent in dat geval wél VVD lid en mag dan ook stemmen bij ALV's, op kieslijsten staan, deelnemen aan Haya trainingen etc.)

VVD-lidmaatschap, na het introductietarief, betreft "zo'n 20 thematische netwerken voor de prijs van 4".

Wij hopen je snel te ontmoeten!